יום ראשון, 25 במרץ 2018

מילוי שפתיים


הדרך לאידיאל היופי עובר בפנים ויופי הפנים חייב לעבור בשפתיים. לא סתם מילוי שפתיים היא אחת מהפרוצדורות אסתטיות הנפוצות ביותר בימינו, היא יכולה לשנות לחלוטין את מראה הפנים ולהכניס הרבה חן לכל מראה. כיצד הפעולה מתבצעת? למי היא מתאימה? מה חשוב לדעת עליה? הנה כל הפרטים שיעשו לכם סדר בראש לגבי הפרוצדורה שכבר שינתה למיליונים אנשים את החיים.

להכניס חיים לשפתיים

מילוי שפתיים, נקראת גם עיבוי שפתיים היא פעולה פופולרית ביותר ולא רק בגלל ההשפעה האדירה והחיובית שלה על המראה אלא גם בזכות הפשטות היחסית שלה. למרות שנשים הן הקהל העיקרי של הפעולה יש לא מעט גברים שמבצעים אותה כדי שהשפתיים שלהם יהיו בשרניות ומלאות יותר. הפעולה אינה ניתוחית והיא כוללת הזרקה אל אזור השפתיים במטרה לנפח אותן ולתת להן את המראה המבוקש. יש מגוון שיטות למילוי השפתיים ויש לא מעט מקומות בישראל שמבצעים זאת.

למי הטיפול מתאים?

הפרוצדורה מתאימה לכל גבר או אישה שרוצים לשנות את מבנה השפתיים ולנפח אותן במעט כדי להשפיע על המראה. אין הגבלה מובהקת למעבר הפרוצדורה ולמעשה רק ייעוץ עם רופא ובדיקת ההיסטוריה הרפואית של אותו מטופל תוכל לחשוף האם מומלץ לו לעבור אותה או לא. יש להבחין בין המלצות נגד מעבר הפרוצדורה מבחינה רפואית ומבחינת תוצאות הטיפול. יש אנשים שמומלץ להם לא לעבור את הטיפול כי השפתיים שלהן מלאות יחסית והשינוי לא יורגש באופן משמעותי.

מילוי שפתיים בשיטה הזמנית


מי שרוצה למלא את שפתיו אך לא רוצה למלא אותן באופן קבוע מכל מיני סיבות, כאשר הנפוצה שבהן היא חוסר יכולת לשנות זאת בעתיד במידת הצורך, יכול להשתמש בשיטה שמעורבת בה חומצה היאלרוניות. חומצה זו משומשת ברפואה במגוון שימושים ויש לה מספר יתרונות ברורים. ראשית, היא שיטה בטוחה יחסית כיוון שלא מדובר על חומר שמסוכן לגוף בשום צורה, והחומצה תהיה באופן טבעי ברקמות העור. כמו כן, התוצאה תהיה טבעית מאוד ופרופורציונלית ביחס לגוף. הטיפול יהיה מהיר, נוח ולא פולשני והטיפול עמה מתאים לכולם.

שיטות ארוכות טווח: סיליקון ושומן עצמי

·         ניתן לבצע מילוי שפתיים גם עם שומן עצמי או בשימוש בסיליקון המוכר. שיטה זו יותר מסובכת והרבה פחות פופולרית נוכח השיטות האחרות בעיקר בגלל שהיא מעורבת בפעולה כירורגית של הוצאת שומן מהגוף. הפעולה דורש דיוק רב ומיומנות רבה, היא יכולה ליצור נפיחות ושטפי דם גם באזור השפתיים וגם באזור שממנו הוציאו את השומן.
·         שימוש בסיליקון מרתיע אנשים רבים כיוון שלעתים הסיליקון יכול להיות רעיל, ליצור זיהומים ואף לגלוש לאזורים אחרים מעבר לאזור המבוקש. הנושא נמצא במחלוקת ולכן רוב האנשים מעדיפים שיטות בטוחות יותר.
·         מדובר בשיטות לטווח ארוך יותר אך כמו שכבר הזכרנו קודם לכן, יש בכך חיסרון בגלל אי השליטה על התוצאה שיכולה להיות לא רצויה. עדיף לבצע מספר טיפולים בתקופת זמן ארוכה ולא לבצע טיפול אחד שעלול להיות הרסני למראה ולהשיג תוצאה הפוכה.

תגובה 1: